Stel ons een vraag

Uw gegevens zijn verstuurd. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Ik geef toestemming mijn gegevens te verwerken op de manier zoals omschreven staat in de privacyverklaring.

Waar vindt u ons

Open
Close

Werkgevers krijgen hulp van de overheid bij het berekenen van de transitievergoeding. De rekenmethode is met de komst van de WAB per 1 januari 2020 anders dan in 2019. U kunt online bepalen of de werknemer bij ontslag recht heeft op een transitievergoeding en hoeveel die bedraagt.

Ontslag in 2020
Overweegt u een werknemer in 2020 te ontslaan, dan kunt u de rekenhulp transitievergoeding gebruiken. Deze leidt u in vijf stappen naar een concrete bepaling van de verschuldigde  transitievergoeding.

Ontslag voor 2020
Vindt het ontslag plaats vóór 1 januari 2020, dan kunt u de tool transitievergoeding voor werkgevers gebruiken. De werking van de tool is hetzelfde, maar op basis van andere regels, percentages en bedragen.

Tip: Overweegt u ontslag van een werknemer? Bedenk dan dat de nieuwe regelgeving tot een flink verschil leidt tussen ontslag in 2019 en 2020. Via de online tools kunt u dit verschil bepalen. U kunt bij ons terecht voor concreet advies.

Wet aanpassing bedrijfsopvolgingsregeling 2025

03 - mei - 2024

Wilt u de komende jaren uw bedrijf gaan overdragen, vraag dan tijdig advies. We kunnen in een tijd van veranderende wetgeving met u een zorgvuldige bedrijfsopvolging gaan plannen.

Lees verder »

Feitelijk 40-urige werkweek, maar contract voor 36 uur

30 - april - 2024

Werknemer werkt op jaarbasis 40 uur per week, terwijl hij maar voor 36 uur betaald krijgt. Salarisclaim wordt toegewezen.

Lees verder »

Bezoekadres

Deventerstraat 379
7322 RH Apeldoorn

tel. 055 – 366 01 55

Postadres

Postbus 442
7300 AK Apeldoorn

Bel mij

Uw gegevens zijn verstuurd. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Vul hier uw naam en telefoonnummer in en wij nemen contact met u op.

Ik geef toestemming mijn gegevens te verwerken op de manier zoals omschreven staat in de privacyverklaring.